Nikkie Plessen in Dragons Den

De uitgesproken fashion-queen Nikkie Plessen, een van de 'Dragons' uit NPO 1-show Dragons' Den, deed in de uitzending van gisteren een pikante euro-onthulling. Ze wilde graag in zee met de mannen van koffiebedrijf Cupplement en maakte hen lekker door haar online bereik in de deal te gooien. Nu weten we hoeveel ze voor één gesponsorde post vraagt.

Article continues after the ad

'Jan Modaal' zal zich te pletter schrikken. Zo is het bedrag dat Nikkie kan vangen voor een gesponsorde Insta-post bijna net zo hoog als het modale inkomen van de Nederlander. Het scheelt in ieder geval niet zo heel veel. Nou, houd je vast, komt 'ie!

Duizenden euro's voor een Insta-post

Nikkie wilde dus wel in zee met de mannen van Cupplement, een koffiebedrijf dat vitaminen en superfoods in hun koffiecapsules stopt. Ze gooide 150.000 euro in de strijd voor 30 procent van hun bedrijf. "Maar dan krijg je er wel mijn online bereik bij", voegde ze eraan toe. Met meer dan een half miljoen Insta-volgers is dat... best wel een lekker aanbod. Ook onthulde ze dat ze normaal gesproken een slordige 30.000 euro vraagt voor één gesponsorde Insta-post! 

Een andere Dragon

Het hielp allemaal niet. Een andere Dragon hapte namelijk ook en die kwam met een nog hoger bod. De mannen gingen voor zakenman Pieter Schoen, die 300.000 euro voor 30 procent van het bedrijf bood. "Dan kopen we wel een post bij jou", vertrouwden ze Nikkie toe.

Dragons' Den is elke donderdag om 21:30 uur te zien op NPO 1.