Bridget Maasland

PowerSlim, het afslankmerk dat samenwerkt met Bridget Maasland, vindt alle negatieve aandacht die de presentatrice ontvangt juist een pluspunt. “Bridget is de laatste tijd natuurlijk veelvuldig in het nieuws, wat aan de basis staat van onze pr-matige samenwerking.”

Lekker veel aandacht

Na haar breuk met André Hazes en de spijt die ze heeft van die relatie, maar ook een recente deepfake-pornovideo met Bridget, krijgt de presentatrice veel negativiteit over zich heen. Influencerbureau Storyboard, de mensen achter de pr-strategie, is dik tevreden over de aanwezigheid van Bridget in alle media. Je weet wat ze zeggen: negatieve publiciteit is ook publiciteit!


Wél een goeie match met PowerSlim

Wat PowerSlim betreft laat dit alles júist zien dat Bridget goed bij het merk past. Ondanks alle ophef rond haar privéleven gaat ze niet bij de pakken neer zitten en blijft ze doorgaan met afvallen. Stephan Hinneman, baas van PowerSlim, haakt ook even aan:

“We zijn een merk dat mensen helpt om weer zelfverzekerd en gelukkig in het leven te staan. Powervrouw Bridget past daar uitstekend bij. Storyboard heeft op basis van hun creativiteit en netwerk de perfecte influencercampagne ontwikkeld en met Bridget een naadloze match gevonden.”

Article continues after the ad

Niet zo PowerSlim, RTL!

De samenwerking tussen Bridget en het dieetmerk kwam al eerder in het nieuws doordat RTL Boulevard Bridget liet vertellen over haar afvalsucces. Het item was niks meer dan een sluikreclame, klonk de kritiek. “Per abuis ontbrak de juiste sponsorvermelding in het tv-programma, online is dit wel duidelijk gecommuniceerd”, reageert RTL op het incident.