Succesvolle influencer gaat televisieformats ontwikkelen

De samenwerking tussen Anna Nooshin en RTL wordt verder uitgebreid. De presentatrice en ‘influencer’ was al te zien in verschillende RTL-programma’s, maar zij zal zich nu ook bezighouden met het bedenken van televisieformats.

More content below the advertising

Millennials

Nooshin is niet alleen bekend van programma’s als RTL Boulevard en Expeditie Robinson, maar ook van haar populaire en invloedrijke online kanalen. Met ruim 100.000 abonnees en tien miljoen views op YouTube en 287.000 volgers op Instagram, is Nooshin een van de grootste influencers. Zij weet als geen ander hoe je jonge millennials aan je kunt binden en zij zal dat talent inzetten bij het bedenken van nieuwe tv-formats voor die doelgroep.

Romantisch

Ondanks haar ongekende online succes, heeft de ambitieuze Anna nog altijd een groot zwak voor de traditionele televisie: “Voor mij is dit echt een meisjesdroom die uitkomt. Televisie is het meest romantische medium dat er is, het ontroert, brengt mensen bij elkaar en heeft bovenal een enorme communicatiekracht. Ik kijk er naar uit om samen met RTL een te gekke periode aan te gaan, waarin we beiden als enige doel hebben om de tofste en meest inspirerende content te creëren, op zowel televisie- als online vlak.”

More content below the advertising