Gerri Eickhof

Je zou maar net lekker een nieuwe Netflix-serie aan het bingen zijn, en plotseling klapt je internetverbinding eruit. Meerdere keren. Het is onze grootste nachtmerrie. Voor NOS Journaal-verslaggever Gerri Eickhof kwam die nachtmerrie helaas uit.

Article continues after the ad

Oké, hij was dan waarschijnlijk niet aan zijn zoveelste serie begonnen, zoals wij doen, maar heeft internet natuurlijk nodig voor zijn werk als NOS verslaggever. Ziggo gooit echter roet in het eten. "Het is de vierde achtereenvolgende avond dat Ziggo uitvalt. Je raakt de tel kwijt", aldus een woeste Gerri die zijn frustraties eruit gooit in een Twitter-tirade.


'Kut Ziggo'

Wasmachine-lover Gerri is inmiddels verwikkeld in een strijd met Ziggo-medewerkers. "Voor die brave meelevende reacties van hun webcare koop je geen brood. Prutsers." De journalist kan het niet uitstaan dat hij al vier avonden te maken krijgt met een abrupte internet-loze periode. "Ik wil mijn geld voor deze hele maand terug en kan iedereen adviseren een andere provider te nemen." De WiFi-ellende gaat nog even door. Nu lazert zijn verbinding er ook al in de ochtend uit, zo schreef hij eerder vandaag.


En nu?

Ons medeleven met Gerri is groot. Zo'n 'heeft u de stekker er al uitgehaald?'-hulp wil natuurlijk helemaal niemand. Zeker niet wanneer je je werk niet kan doen. Door zijn vele tweets zitten we er helemaal in. Hoe loopt dit af? Kan Gerri eindelijk weer aan de bak? "Het gaat inderdaad niet helemaal soepel deze week met het signaal in je wijk, Gerri", probeert een Ziggo-medewerker. "Gelukkig is mijn collega bezig met de laatste werkzaamheden zodat je straks weer zonder problemen kunt genieten van onze diensten." Het zou natuurlijk zonde zijn als we één van de vaste gezichten van het NOS Journaal even niet meer kunnen zien door zo'n lullig internetprobleem, dus... wij duimen voor Gerri!