Meer dan 2 miljoen kijkers voor Victor Mids

De Jongens tegen de Meisjes en Wie ben ik? beleefden hun seizoenspremières, maar Victor Mids' Mindf*ck trok het grootste publiek.

More content below the advertising

Miljoenen zien Mindf*ck

Mindf*ck blijft onverminderd populair. Er keken, om bijna precies te zijn, gisteravond 2.034.000 mensen naar de illusies van Victor Mids op NPO 1. Een knappe prestatie, want op RTL 4 begon ongeveer tegelijk het zesde seizoen van De Jongens tegen de Meisjes met Tijl Beckand en Chantal Janzen. Dat programma trok 1.135.000 kijkers, een verschil van bijna 900.000. Alleen het Achtuurjournaal werd, geheel naar traditie, door meer mensen gezien dan Mindf*ck, maar het scheelde maar zo'n 60.000 paar ogen.

De eerste aflevering van het nieuwe seizoen Wie ben ik? deed het wat beter op RTL 4 dan De Jongens tegen de Meisjes. Met 1.363.000 kijkers staat het RTL-programma op de vierde plek van de dag. Het is dit jaar voor het eerst dat komiek Najib Amhali een van de teamcaptains is.

Terugkijken

Deze week leerde Victor Mids zijn kijkers hoe afleiding werkt en voerde hij een smaakexperiment uit met wijnkenner Ilja Gort. Klik hieronder door om de aflevering terug te kijken!