Datingshow goed voor bijna miljoen kijkers

Het datingprogramma Hotel Romantiek is nog maar net begonnen, maar de vonken vliegen er nu al van af. Gisteravond vormde de beroemde kusscène uit Lady en de Vagebond de inspiratie voor een gepassioneerde zoen!

Article continues after the ad

Disney-klassieker

In Hotel Romantiek gaan ouderen op zoek naar de liefde tijdens een gezamenlijke reis naar Zwitserland. Kandidaten Hans en Gerry werden in hun zoektocht geholpen door de presentatoren van het programma. Die zagen namelijk dat deze deelnemers het wel erg gezellig hadden in de trein en deden hen een voorstel dat ze niet konden weigeren: het naspelen van de beroemde kusscène uit de Disney-klassieker Lady en de Vagebond. Dat lieten Hans en Gerry zich geen twee keer zeggen. Dat de spaghetti noodgedwongen werd vervangen door snoepgoed, maakte de zoen alleen maar zoeter!

Kijkcijferkanon

Bijna een miljoen mensen zagen deze hartstochtelijke zoen. Daarmee was Hotel Romantiek weer een van de best bekeken programma’s van de zondagavond. Programma’s die het nog beter deden, waren onder meer Meisje van Plezier en Postcode Loterij Miljoenenjacht. Maar Heel Holland Bakt was weer (los van het Journaal) de grote winnaar van de zondagavond. Bijna twee en een half miljoen mensen keken naar de tweede aflevering van dit kijkcijferkanon!

Hotel Romantiek is terug te kijken via NPO.nl.