Dat Dwayne ‘The Rock’ Johnson de drukste man ter wereld is, is een understatement. Zijn waanzinnige levensstijl wordt flink op de hak genomen in een nieuwe Apple-reclame.

More content below the advertising

Korte film

De reclame, die wat weg heeft van een korte film, begint terwijl de spierbundel een bonsai boompje zit te knippen, terwijl hij wat biceps-oefeningen doet, terwijl iemand zijn schedel scheert. Al snel wordt zijn blik gevangen door een tv-scherm.

Challenge Accepted

“Dwayne Johnson kan onmogelijk nog meer doen”, horen we een nieuwslezer zeggen. “Klinkt als een uitdaging”, aldus The Rock en voor we het weten is de beste man al op weg naar het vliegveld. In de dag die volgt bestuurt hij een vliegtuig, schildert-ie aan de Sixtijnse Kapel, gaat-ie de ruimte in en nog veel meer.

De commercial is trouwens gemaakt om de nieuwe versie van Siri te promoten, de AI van alle Apple-apparaten. Boodschap: The Rock (en jij dus ook) kan niet zonder de handige electronische stem.

Jumanji

Johnson is sinds zondag zien in het derde seizoen van de HBO-serie Ballers. Daarnaast staan er 11 (!) films op de planning, waaronder de Jumanji-reboot, Jumanji: Welcome to the Jungle. Bekijk hierboven alvast de trailer.