Grapjas Danny McBride deed vorige week stof opwaaien toen hij Dundee: The Son of a Legend Returns Home aankondigde. Menig filmjournalist was er van overtuigd dat het een grap betrof en ja hoor: het gaat gewoon om een promotiestunt.

Article continues after the ad

Super Bowl-reclame

Een onverwachte cameo van Chris Hemsworth nam in eerste instantie enige twijfel weg, maar The Brisbane Times bevestigt nu dat het om een reclamecampagne van Tourism Australia gaat. De onthulling stond in eerste instantie gepland voor 4 februari, tijdens de Super Bowl. Missie geslaagd, al zeggen we het zelf. De twee video’s zijn namelijk door menig entertainmentwebsite opgepakt. Tourism Australia heeft nog niet gereageerd.

Nep

Na de release van de eerste teaser werd er sceptisch gereageerd. Zo is regisseur Steve Rogers een bejubelde reclameregisseur, stond de film niet op de officiële releaselijst van Screen Australia en is het... nou ja, ronduit een bizar idee. 

Promotiemateriaal

Dit neemt niet weg dat we naar aanloop van de Super Bowl ongetwijfeld nog wat promotiemateriaal voorbij zien komen. Kijk hierboven de reeds uitgekomen teasers.