Work it, castleden

De romantische tienerfilm Work it verovert momenteel alle harten van de Netflix-kijkers, maar welke mensen stalen eerder de harten van de castleden? Wij lieten onze innerlijke Sherlock Holmes spreken en zochten het uit.

Lees hier onze recensie van Work It.

1. Sabrina Carpenter (Quinn)

Je zou bijna een boek kunnen schrijven over het liefdesleven van Sabrina Carpenter. Niet omdat ze zo openhartig is, maar juist omdat ze dat niet is! De geruchten blijven daardoor maar stromen wat het lastig maakt om te ontdekken wat nu de werkelijkheid is. Zo werd deze blondine gelinkt aan Riverdale-acteur Casey Cott (maar dat bleek uiteindelijk niets te zijn) en (mede-)Disney-ster Bradley Steven Perry. Voor het laatst werd de hoofdrolspeelster gekoppeld aan Tall Girl-acteur Griffin Gluck, maar die relatie zou volgens deze bron ook alweer over zijn. We gaan er dus maar vanuit dat ze single is!

@thelaterals spread shot by the incredible @dontshakethepolaroid 🌝🌚wearing @coach

Een bericht gedeeld door Sabrina Carpenter (@sabrinacarpenter) op

2. Liza Koshy (Jasmine)

De hilarische Youtube-ster Liza Koshy vormde meer dan twee jaar een setje met haar 'collega' David Lobrik, maar helaas hield dat liefdesgeluk toen geen stand. In een emotionele video die inmiddels door meer dan 66 miljoen (!) mensen is bekeken, gaf Liza 2 jaar geleden aan dat ze tijd voor zichzelf nodig had. Inmiddels zijn we een paar jaar verder, maar lijkt er van een nieuwe partner nog geen sprake. Wie weet komen David en zij ooit nog wel samen en anders weet ze met haar dansmoves vast wel iemand anders aan de haak te slaan.

3. Keiynan Lonsdale (Julliard/Isaiah)

De volgens onze redacteur ‘ster van de show’ Keiynan Londsdale wordt net als Sabrina vaak gelinkt aan diverse mensen en tegenspelers, maar hij lijkt op dit moment gewoon single! De acteur is dan wel geheimzinnig over met wie hij datet, maar over zijn seksualiteit gaf hij eerder wel openheid van zaken. Laten we zeggen dat Keiynan totaal niet houdt van labels, maar dat hij op zowel mannen als vrouwen valt.

Thank you @interviewmag for the vibe & support. I got to discuss my Queer AF & Black AF debut album Rainbow Boy (out now in bio), as well as Magic, Time, & much more.. with one of my favourite musicians ever.. sir @jacobcollier ! God is good. It was a dream chat & I smiled a lot. Thank you also to @richgreens for bomb ass 🔥 on the 📷. We had a good time. I always knew as a child, but had to rediscover as an adult.. that it is my life’s work to fight for freedom & be a messenger of love. I poured my fuckin heart & soul into this album for years to get it right, & whether you relate directly or not to these experiences, I hope you listen with care, for these are the human experiences of those systematically designed to not be heard or understood. But you’re starting to feel it now, and it’s a very good thing, we are all growing at an unstoppable rate towards peace. So.. baby boy, baby girl, baby beautiful ;), strap in, for the liberation has only just begun. 💋💪🏾💫

Een bericht gedeeld door Keiynan Lonsdale (@keiynanlonsdale) op

We hebben trouwens ook de real-life liefjes van de Kissing Booth 2-cast opgezocht voor je!

4. Michelle Buteau (Veronica)

De Amerikaanse stand-up comedian Michelle Buteau, die in deze film de ietwat verstrooide docent van Quinns droomschool Duke speelt, geeft direct een Nederlands tintje aan dit artikel. Michelle is namelijk al tien jaar getrouwd met fotograaf Gijs van der Most (en hoe Nederlands klinkt dat?). Het gelukkige koppel woont samen in Brooklyn en heeft 2 schatten van kinderen.

Today makes 10 years ✨ if I knew then what I know now, I’d still do that shit. Love is everythang y’all ✨

Een bericht gedeeld door Michelle Buteau (@michellebuteau) op

5. Jordan Fisher (Jake)

Hij steelt de harten als dansende Jake in Work It en als de onwijs schattige John Ambrose uit To All The Boys, maar hij gaat in het echte leven niet voor Quinn of Lara Jean. De acteur is namelijk verloofd met zijn jeugdliefde Ellie Woods. De trouwplannen waren al bijna helemaal rond en de 26-jarige acteur had al een getrouwd man kunnen zijn, maar helaas gooide het coronavirus roet in het eten. "Het wordt door COVID iets later dan gepland, maar ik kan nog altijd niet wachten om jou 'mijn vrouw' te noemen", schreef hij in een lief berichtje op zijn Instagram.

6. Drew Ray Tanner (Charlie)

We weten bijna net zoveel over matrassenverkoper Charlie (die indruk maakt op Jasmine Hela) als over het liefdesleven van de acteur. Hij zou iets hebben gehad met Instagram-babe Jasmine Vega, maar voor foto's van dat 'paar' moeten we scrollen naar begin 2019. Het lijkt er dus op dat deze knappe gast (die je o.a kunt kennen van Riverdale) inmiddels single door het leven gaat. De vraag is alleen: voor hoelang?

7. Jaynee Eastwood (Ruthie)

De 73-jarige Jaynee Eastwood zet als Ruthie flink de bloemetjes buiten in het verzorgingstehuis waar Quinn werkt, maar in het echte leven is de actrice niet meer zo ruig hoor. De veelgeprezen ster is namelijk gelukkig getrouwd met voormalig film- en televisieschrijver David Flaherty. Hij is de broer van de Amerikaanse acteur Joe Flaherty, dus die mensen beleven vast geen ongezellige momenten tijdens feestelijke dagen.

Late Happy Birthday Dave. Should have posted this on the 25 th. you were right. I miss you a lot

Een bericht gedeeld door Jayne Eastwood-Flaherty (@eastwoodflaherty) op

8. Naomi Snieckus (moeder Quinn)

De alleenstaande moeder van Quinn wordt gespeeld door actrice Naomi Snieckus. In het echte leven hoeft ze het allemaal niet alleen te doen, want ze heeft de komische acteur en regisseur Matt Baram aan haar zijde. "It was love at first laugh", aldus de actrice in een eerder interview. Die glimlach is zo te zien daarna ook nooit meer van hun gezicht gegaan, zo blijkt wel uit de onderstaande foto. Wat lief!

9. Bianca Asilo (Raven)

Na al dat liefdesgeluk van al die oudere acteurs is het weer een kwestie van wat onwetendheid. Bianca Asilo, die in Work It vooral opvalt vanwege haar nogal excentrieke make-up en haarstijl, valt in ieder geval in het echte leven niet op vanwege haar liefdesleven. Het is een beetje gokken, maar op basis van haar Instagram vermoeden we dat deze actrice gewoon hartstikke single is.

10. Neil Robles (Chris Royo)

Gelukkig weten we over het liefdesleven van haar co-ster Chris Royo al een stuk meer. Deze voetballende danser (ja, dat is blijkbaar een combinatie) heeft namelijk überschattige foto's geplaatst met de vrij onbekende Jess Ortaleza. Veel weten we alleen niet over haar, maar net als haar vriendje zit het met die dansmoves wel goed. Op haar eigen YouTube-kanaal blijkt maar dat ze heerlijk los in de heupen is.

11. Nathaniel Scarlette (DJ Tapes)

In Work It lijkt het of ze allemaal pas net leren dansen, maar daar is helemaal niets van waar. De Instagram van Nathaniel Scarlette staat namelijk vol met dansvideo's, waar je spontaan van wil gaan staan en mee dansen. Maar dat is natuurlijk niet waar het nu om draait, want we willen weten: is hij single of bezet? Tussen al die dansvideo's spotten wij geen vriend(in), dus we kunnen alleen maar gissen dat hij vrijgezel is.

AWESOME!!!

Een bericht gedeeld door ♾N-FINITE♾ (@nathaniel.scarlette) op

12. Tyler Hutchings (Robby G.)

De nerdy Tyler Hutchings moet het in Work It - eerlijk gezegd - niet helemaal van zijn uiterlijk hebben, maar dat betekent natuurlijk niet dat hij in het echte leven single is. Nouja, laten we zeggen dat het geen invloed heeft, maar hij is het (voor zover wij weten) namelijk wel. Zijn leeftijd is daarentegen onbekend, maar aan het zien van de foto's scheelt het vast niet heel veel met zijn karakter (die ergens tussen de 14 en 18 is), dus alle tijd nog voor de liefde. Ondertussen danst hij er net als zijn co-sterren op los.

The Last Airbender

Een bericht gedeeld door Tyler Hutchings (@tylerhutchings) op

13. Indiana Mehta (Priya Singh)

Tot slot doken we ook in het liefdesleven van Bollywood-ster Indiana Mehta. Deze swingende actrice plaatst ook veel dansvideo's, maar ondertussen zien we hier en daar ook een kiekje met haar liefde Suraj Hussain. We weten door zijn gesloten profiel maar weinig over hem, maar deze foto en de bijbehorende tekst "De meeste dagen willen we vastgelijmd aan elkaar worden. De meeste dagen" spreken boekdelen.

Most days we wanna be glued together! ! Most days ! Stay Tuned for #diaries #pusu

Een bericht gedeeld door Indiana Mehta (@indianamehta) op

Work It is nu exclusief te zien op Netflix.