Netflix staat bekend op z'n goeie, vaak verrassende series en films. Maar niet alles kwam even goed door de ballotage heen. Daar zetten wij er een aantal van op een rij.

Ze zijn vaak afgekraakt, maar stiekem ook wel weer leuk. Dus vooruit, ze mogen best je guilty pleasure zijn.

Scary Movie

Deze film (eigenlijk alle delen) hoort zeker in deze rij thuis. Een slap aftreksel van alle goeie horrorfilms, maar o zo lekker om naar te kijken. Een guilty pleasure marathon? Kies dan voor Scary Movie. 

The Princess Switch

The Princess Switch is de hype op dit moment. Een mierzoete kerstfilm met Vanessa Hudgens in de hoofdrol. Het verhaal in een notendop: een prinses en een gewoon burgermeisje ruilen van leven. Uiteraard zijn er ook mannen in het spel. Kortom, een verstand op nul kerstfilm.

More content below the advertising

90210 

De serie Beverly Hills was in de jaren negentig een dikke vette hit. In 2008 werd de serie in een nieuw jasje gestoken. Ok leuk om naar te kijken, maar we houden toch meer van de eerdere versie. Maar vooruit.

Jennifer’s Body

De trailer was veelbelovend, maar de film zelf viel een beetje tegen. Needy (Amanda Seyfried) komt er achter dat haar beste vriendin Jennifer (Megan Fox) bloed nodig heeft om in leven te blijven. Jennifer blijkt duivels. Een beetje flauw is deze film wel, maar mocht je niets beters te doen hebben dan is-ie best ok om naar te kijken.

How To Lose A Guy In 10 Days

Een heerlijke voorspelbare film. Op IMBD wordt deze romcom ook niet echt gewaardeerd. Voor ons maakt de gespierde Matthew Mcconaughey het nog een beetje goed. How To Lose A Guy In 10 Days gaat over journalist Andie (Kate Hudson) die een opdracht krijgt om een stuk te schrijven over hoe ze binnen tien dagen een man aan zich bindt en weer zo snel mogelijk van hem afkomt. Kortom, verstand op nul en gaan met die banaan.

More content below the advertising

Er is weer een nieuwe streaming service in het land en het heet Dplay. Discovery Benelux, TLC en Investigation Discovery zijn nu on-demand te kijken via de app. Je kan ook programma’s zoals Say Yes To The Dress tot 7 dagen geleden terugkijken en uiteraard is er een premium abonnement dat je van de tv-shows laat genieten zonder reclames. Sterker nog, sommige programma’s zoals Dr. Pimple Popper krijgen afleveringen die je eerder kan zien via Dplay!

More content below the advertising

Dplay is nu te downloaden als app voor iOS en Android-toestellen. Je kan ook een desktop-versie downloaden en dan via Airplay of Chromecast naar je tv streamen. 

Premium voor 3,99 euro

De dienst is gratis te gebruiken als je van reclame houdt. Heb je een grafhekel aan die onderbrekingen, dan is Dplay Premium het overwegen waard, voor 3,99 euro per maand. De eerste twee weken zijn dan weer wel gratis als proef, mits je je gegevens achterlaat.

Iets om toe te voegen aan je groeiende verzameling Video On-Demand diensten, of kijk je liever gewoon Say Yes To The Dress op TLC op de normale manier? 

Dat Talpa-baas John de Mol op de steun van zijn zus kon rekenen was al duidelijk toen de tv-koningin naar SBS6 overstapte. Maar Talpa wil nog veel meer Linda de Mol en heeft vandaag bekendgemaakt een nauwe samenwerking aan te gaan met glossy LINDA.! Tevens gaat het productiebedrijf van Linda de Mol, Mood for Magazines, een sleutelrol spelen in de programmering van Net 5. De zender past van nature uitstekend bij het publiek van de glossy.

More content below the advertising

Talpa Network neemt vanaf 1 maart 2019 de rol van Sanoma over voor LINDA. en wordt zo mede-eigenaar van Mood for Magazines. Het tv-bedrijf wil flink investeren in het merk LINDA en de bijbehorende kanalen zoals LINDA.meiden, de LINDA.foundation, L’HOMO., LINDAnieuws en LINDA.tv. Da’s een heleboel LINDA!

Andersom gaat Linda de Mol ook voor Talpa aan de slag voor de televisie- en radiozenders. Wat we al weten is dat De Mol en haar huidige creatief directeur voor LINDA., Jildou van der Bijl, aan de slag mogen bij Net5 om daar de grootste vrouwenzender van Nederland van te maken.

Linda de Mol over Talpa-samenwerking

Linda de Mols eerste reactie: “Ik zie door deze nieuwe samenwerking echt enorm veel mogelijkheden om het mooie merk en bedrijf, dat LINDA. geworden is, verder uit te bouwen op alle platformen en helemaal toekomstproof te maken en verheug me er enorm op om samen met Jildou Net5 tot de leukste vrouwenzender van Nederland te maken.”

One Mol To Rule them All

John de Mol en z’n bedrijf Talpa zijn enorm aan het investeren om de dominante speler in tv-land te worden. Bij RTL kan je zelfs spreken van een leegloop! Naast Linda de Mol vertrokken Johnny de Mol, Gordon, Johan Derksen, Wendy van Dijk en velen andere ook al om exclusief programma’s voor de Talpa-zenders te maken. Vermoedelijk volgt Patty Brard binnenkort.